برای ایرانیان

سرگرمی فروشگاه اینترنتی اس ام اس عکی جوک خرید اینترنتی

برای ایرانیان

سرگرمی فروشگاه اینترنتی اس ام اس عکی جوک خرید اینترنتی

بهترین جملات زیبا و ناب

بهترین جملات زیبا و ناب


بارها عاشق شدم اینبار نقلی دیگر است

بارها عابد شدم اینبار باری دیگر است

در خیالات خطا دیدم خودم را در برش

دیر فهمیدم که او دلدار یاری دیگر است


بهترین جملات زیبا و ناب

 

به فن‌آوری نانو دست یافت دلم بس که از دوریت یک ذره شد و تو نیامدی . . . !


بهترین جملات زیبا و ناب

 

فرض کن در آغوشت می مُردم

و مرا همانجا دفن می کردی

چه دلپذیر اگر

فشارِ قبر را بیشتر کنی!


بهترین جملات زیبا و ناب

 

مسافر بی بدرقه من

اینقدر بی صدا رفتی که از وداع جا ماندم

باز به غیرت چشمانم که آبی پشت سرت ریختند . . .


بهترین جملات زیبا و ناب

 

جای خالیت درد می کند

فقط کمی مُسکنِ بودنت را می خواهد

بیا اگر نمی خواهی از پای درآورد

این درد لعنتی مرا . . .


بهترین جملات زیبا و ناب

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.