برای ایرانیان

سرگرمی فروشگاه اینترنتی اس ام اس عکی جوک خرید اینترنتی

برای ایرانیان

سرگرمی فروشگاه اینترنتی اس ام اس عکی جوک خرید اینترنتی

بالش دالوپ و رهایی از گردن درد

بالش دالوپ و رهایی از گردن درد


همیشه گردن درد شدید داشتم و نمی دونستم عامل این گردن درد چیه


و سختی زیادی برای خودم و خانواده ام به وجود اورده بود این گردن درد تا اینکه


یک روز با یک از دوستان قدیمی برخوردم و من رو دعوت کرد به منزلش به صرف


شام وقتی وارد خونه شدم جعبه جالبی توجهم رو جلب کرد که روش نوشته شده


بود بالش دالوپ و از دوستم پرسیدم این چیه گفت حالا بهت می گم و سر میز


شام از هر دری صحبت شد و من به مشکل گردن دردم اشاره کردم و گفت مشکلت



رو حل شده بدون گفتم یعنی چی گفت با خرید اینترنتی آسان و راحت می تونید


مشکلت رو حل کنی گفتم اخه چه جوری گفت فقط کافیه یه تماس بگیری و به


فروشگاه اینترنتی دایان شاپ اطلاع بدی تا بالش دالوپ رو برات ارسال کنن و از گردن


درد راحت شی همینطور که چای تیما رو بعد از شام داشتم میل می کردم گفتم


شوخی می کنی یا داری جوک می گی گفت بیا این بالش دالوپ اینجا اضافست ببر


خونه تا بفهمی کی جوک میگه و کی حقیقت رو و بعد از استفاده از بالشت دالوپ گردنم


خیلی بهتر شده و دردش خیلی کم شده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.