برای ایرانیان

سرگرمی فروشگاه اینترنتی اس ام اس عکی جوک خرید اینترنتی

برای ایرانیان

سرگرمی فروشگاه اینترنتی اس ام اس عکی جوک خرید اینترنتی

جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ

زیاد خوبی نکن!!!
انسان فراموشکار است!!!

از تنهایی اش که در بیاید تنهایی ات را دور میزند!!!پشت میکند به تو،به گذشته!!!

حتی

روزی میرسد که ب تو میگوید:شما…؟؟؟

جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


 میگویند تمامی اعضای بدن در قیامت سخن میگویند….


ای کاش دلم لال شود…….


تحمل دیدن گریه های خدا را ندارم…

مهرسا


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


من نباید چیزی باشم ک تو میخواهی…
تویی که تو از من میسازی ارزوهایت و یا کمبودهایت هستند…
قابل توجه بعضیا!!!


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


زندگی ام میتواند فوق العاد باشد

اگر تو مرا ب حال خودم بگذاری؟؟


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ

ما کی هستیم؟؟
شیراااااازی!!!
آماشالله بلندتر بگو ما کی هستیم؟؟؟
عامو ولش کن…
مهرسا


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


صبرت که تمام شدنرو!

معرفت تازه ازاینجابه بعدشروع میشود…!


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


دلم تنگ است پرواز میخواهم…
تا کجایش را نمیدانم از زمین بیزارم


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


خودش ما را اد کرد*
شروع به چت کرد*
شوخی بیش از حد کرد*
راجب ما فکر بد کرد*
خودشم ما را رد کرد*


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


  مهم نیست از بیرون چه طور به نظر میام!
کسایی که درونمو می بینن واسم کافین!
واسه اونایی که از رو ظاهرم قضاوت می کنن

حرفی ندارم!

جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ

ادم بد را هر طور که هست تحمل میکنم …

کاسه صبرم از آدم هایی لبریز است که با ادعای خوب بودن بدی میکنند!!!


جملات زیبا و اس ام اس های قشنگ


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.