برای ایرانیان

سرگرمی فروشگاه اینترنتی اس ام اس عکی جوک خرید اینترنتی

برای ایرانیان

سرگرمی فروشگاه اینترنتی اس ام اس عکی جوک خرید اینترنتی

خرید اینترنتی بند کفش نئون

بند کفش نورانی نئون 3 مدل نوردهی ؛ بند کفش نورانی نئون با نوردهی مقطعی

خرید اینترنتی بند کفش نئون برای انواع کفش ها و کتانی ها ...

    در رنگ های زیبا و مختلف برای جوانان شاداب و سرحال

    مناسب برای جشن ، میهمانی ، پارک ، ورزش و پیاده روی شبانه



کفش‌های مشکی رنگ را با لباس‌های مشکی، خاکستری و آبی سیر بپوشید

    مناسب بستن روی انواع کفش های ورزشی ، پوتین و کفش های اسکیت

کفش‌های قهوه‌ای را با لباس‌هایی که رنگمایه‌های خاکی دارند بپوشید



    قابلیت سه مدل نوردهی متفاوت تماماً روشن و دو حالت چشم زن

    ساخته شده از پلاستیک فوق العاده شفاف ، ضدآب و قابل شستشو

کفش‌هایی که به رنگ قرمز تند و تیره هستند، تقریبا با هر رنگ لباس مردانه ست می‌شود .

    کاملا ایمن بدلیل عدم وجود سیم در داخل بند



    متفاوت بودن کار سختی نیست …

    مشخصات فنی :

    ابعاد : mm 8/2 × 800

    جنس بند : پلاستیک شفاف و ضد آب از جنس ABS

    منبع تغذیه : باتری ساعتی 3 ولت

برای خرید اینترنتی " بند کفش نئون " و تحویل آن درب منزل کلیک نمایید
  
کفش‌های پاشنه‌دار

یکی دیگر از سوالات بسیار مهم در انتخاب کفش، پاشنه‌دار بودن آن است که البته در خانم‌ها مصداق بیشتری می ‌یابد. کفش‌های پاشنه تخت، چون حالت ضربه‌ گیری در پاشنه ندارند، هنگام راه رفتن باعث درد پاشنه می‌ شوند. پس پاشنه باید وجود داشته باشد، اما کفش‌های پاشنه بلند هم، به طریق دیگری سبب آزار و درد پا می ‌شوند.

زنان ده برابر بیشتر از مردان از درد پاها‌یشان شکایت دارند و دلیل آن پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند است که پنجه آن تیز بوده و به انگشتان پا فشار می ‌آورند.

پوشیدن کفش‌های پاشنه بلند و غیراستاندارد دارای عوارضی است:
عوارضی مانند انحراف انگشت شست پا، میخچه، تاول و خمیدگی انگشتان، دردهای مزمن کمر ، دردهای مفاصل ، زانو ،پاشنه پا و خستگی‌های زودرس، پیامد مستقیم استفاده از چنین کفش‌هایی است.

با شروع تابستان و گرم‌تر شدن هوا، انواع دیگری از کفش‌ها موسوم به کفش‌های تابستانی یا صندل وارد بازار می‌ شوند. این کفش‌ها نسبتاً باز بوده و امکان تبادل هوا میان بیرون و درون کفش را فراهم می ‌آورند و باعث می ‌شوند که گرما در کفش ایجاد نشود، اما همین کفش‌ها هم استانداردهای خاص خودشان را دارند.

نکته مهم این است که پا در هنگام حرکت باید در یک حالت ثابتی بماند. در کفش‌هایی که پشت باز هستند، هنگام حرکت، یک انرژی صرف بیرون نیفتادن آنها از پا می ‌شود و این‌ کفش‌ها باعث خستگی بی ‌مورد می ‌شوند.

بعضی از صندل‌های ظریف زنانه یک بند نازک در قسمت عقب دارند. بندهای نازک به علت قطر کم، فشار بیشتری روی یک نقطه از پا متمرکز می‌ کنند و باعث آزار آن می‌ شوند. پوشیدن این کفش‌ها در درازمدت، باعث التهاب تاندون آشیل پا می‌ گردد که بسیار دردناک و آزاردهنده است، ولی به افرادی که مایل به پوشیدن صندل هستند توصیه می کنیم، اگر قصد پیاده ‌روی‌های طولانی‌ تر از 20 دقیقه را دارید، به هیچ ‌وجه صندل نپوشید و از کفش‌های استاندارد دیگر استفاده کنید.

بیشتر مردم در انتخاب کفش به زیبایی و رنگ و طرح آن دقت می ‌کنند نه به فاکتورهای استاندارد آن و این باعث آزارهای درازمدت در آنها می ‌شود.
امیدواریم فرهنگ پوشیدن کفش و اطلاع‌ رسانی در این زمینه آن قدر زیاد شود تا به ‌جایی برسیم که در واقع کفش‌های استاندارد را دوست داشته باشیم و بخریم.

اطلاعاتی جالب در مورد کفش

کفش‌های چرمی مناسب ترین جنس کفش است، زیرا انتقال هوا بین پوست و خارج از کفش برقرار می‌شود. اما کفش‌هایی که جنس آنها صد درصد پلاستیک است باعث ایجاد عرق در پا شده و با جلوگیری ازجریان هوا زمینه بروز اختلالات و ناهنجاریهای پوستی فراهم می شود.

دکتر فرزانه ترکان متخصص طب فیزیکی و توان بخشی در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: کفش راحت، کفشی است که دارای ارتفاع مناسب بوده و پا در کفش احساس راحتی کند. معمولا نباید کفی کفش سفت بوده و فشار را فقط به یک نقطه منتقل کند.

وی درباره بهترین شکل و فرم کفش گفت: توزیع یکسان وزن بدن به جلو و عقب پا بهترین شکل کفش می‌باشد البته کفش‌های پاشنه بلند باعث انتقال بیشتر وزن به جلوی پا ‌شده و توصیه می‌شود که به مدت طولانی درطول روز استفاده نشود.

" از طریق خرید اینترنتی می توانید به بازارهای جهانی کفش هم دست پیدا کنید "

دکتر ترکان با اشاره به استفاده از کفش‌های لژدار که ارتفاع کفی کفش از قسمت پاشنه تا پنجه پا ادامه دارد و اختلاف آن یک تا دو سانت نیست، اظهار داشت: معمولا نوک باریک و پاشنه بلند کفش باعث انتقال وزن بدن به جلوی پا و تغییر شکل درانگشتان و بیرون زدگی استخوان پا به خارج می شود.

وی ادامه داد: تداوم در استفاده از این کفش‌ها باعث جمع شدن استخوان پا شده و به طرف مخالف کشیده می شود.این ناهنجاریها معمولا دردهای ناراحت کننده‌ای را درافراد ایجاد ‌می کند که تغییر شکل استخوان پا برگشت ناپذیر است و در نتیجه فرد مجبور به پوشیدن کفش سفارشی می‌شود.

این متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با بیان اینکه بر خلاف تصور مردم به خصوص زنان که صندل و دمپایی را راحت ترین کفش می‌دانند، کفش مناسب کفشی است که کاملا پا را در برگیرد، توصیه کرد که خرید کفش حتی الامکان در ساعات بعد ازظهر که پا به بزرگترین حجم خود رسیده انجام شود. زیرا تورم و افزایش حجم عضلات پا در بعدازظهر در بزرگ ترین حالت آن است.

وی با بیان اینکه بیشترین دردها و ناراحتی‌های کمر و پا به خاطر کفش نامناسب است، تصریح کرد: در مجموع تنها درصد بسیار کمی از کفش‌ها استاندارد هستند و معمولا از نظر جنس، مدل، قرارگیری پاشنه ونحوه توزیع وزن مناسب نیستند اما متاسفانه بیشتر مردم از کفش‌های روتین استفاده می‌کنند.

ترکان با اشاره به کفش‌های ورزشی و یا شبیه اسپرت که راحت ترین کفش‌هاست، اعلام کرد: کفش‌های چرمی مناسب ترین جنس کفش است، زیرا انتقال هوا بین پوست و خارج از کفش برقرار می‌شود. اما کفش‌هایی که جنس آنها صد درصد پلاستیک است باعث ایجاد عرق در پا شده و با جلوگیری ازجریان هوا زمینه بروز اختلالات و ناهنجاریهای پوستی فراهم می شود.

وی با بیان اینکه نباید کفش را بدون جوراب پوشید، گفت: جوراب‌ها باید نخی باشد چون که باعث تسریع در انتقال هوا می‌شود. همچنین نباید پا به مدت طولانی در کفش قرار گیرد حتی کفش‌هایی که خیلی راحت هستند.

دکتر فرزانه ترکان درباره نرمش‌ و جابه جا کردن عضلات برای رفع خستگی پا اظهار داشت: این حرکات باعث جریان خون به نقاط مختلف پا می‌شود که می‌توان مچ پا را به سمت بالا کشید و نگه داشت. تکرار این حرکات باعث می‌شود تا ورمی که در قسمت‌های پا ایجاد شده کمتر شده و سیستم پمپاژ و انتقال خون به قسمت قلب جریان پیدا کند.

وی در پایان توصیه کرد: مردم بیشتر از آن که به زیبایی کفش توجه کنند باید به راحتی کفش اهمیت دهند.

کفش هاى پلاستیکى باعث ناراحتى پوستى مى شود

کفش هاى چرمى مناسب ترین جنس کفش است، زیرا انتقال هوا بین پوست و خارج از کفش برقرار مى شود. اما کفش هایى که جنس آنها صد درصد پلاستیک است باعث ایجاد عرق در پا شده و با جلوگیرى ازجریان هوا زمینه بروز اختلالات و ناهنجاریهاى پوستى فراهم مى شود.

یک متخصص طب فیزیکى و توان بخشى در گفت و گو با ایسنا، با بیان این مطلب گفت: کفش راحت، کفشى است که داراى ارتفاع مناسب بوده و پا در کفش احساس راحتى کند. معمولا نباید کفه کفش سفت بوده و فشار را فقط به یک نقطه منتقل کند.

وى درباره بهترین شکل و فرم کفش گفت: توزیع یکسان وزن بدن به جلو و عقب پا بهترین شکل کفش است البته کفش هاى پاشنه بلند باعث انتقال بیشتر وزن به جلوى پا شده و توصیه مى شود که به مدت طولانى درطول روز استفاده نشود.

وى با اشاره به استفاده از کفش هاى لژدار که ارتفاع کفه کفش از قسمت پاشنه تا پنجه پا ادامه دارد و اختلاف آن یک تا دو سانت نیست، اظهار داشت: معمولا نوک باریک و پاشنه بلند کفش باعث انتقال وزن بدن به جلوى پا و تغییر شکل درانگشتان و بیرون زدگى استخوان پا به خارج مى شود.

وى ادامه داد: تداوم در استفاده از این کفش ها باعث جمع شدن استخوان پا شده و به طرف مخالف کشیده مى شود.این ناهنجاریها معمولا دردهاى ناراحت کننده اى را درافراد ایجاد مى کند که تغییر شکل استخوان پا برگشت ناپذیر است و در نتیجه فرد مجبور به پوشیدن کفش سفارشى مى شود. این متخصص طب فیزیکى و توانبخشى با بیان اینکه بر خلاف تصور مردم به خصوص زنان که صندل و دمپایى را راحت ترین کفش مى دانند، کفش مناسب کفشى است که کاملا پا را در برگیرد، توصیه کرد که خرید کفش حتى الامکان در ساعات بعد از ظهر که پا به بزرگترین حجم خود رسیده انجام شود. زیرا تورم و افزایش حجم عضلات پا در بعدازظهر در بزرگ ترین حالت آن است.

وى با بیان اینکه بیشترین دردها و ناراحتى هاى کمر و پا به خاطر کفش نامناسب است، تصریح کرد: در مجموع تنها درصد بسیار کمى از کفش ها استاندارد هستند و معمولا از نظر جنس، مدل، قرارگیرى پاشنه ونحوه توزیع وزن مناسب نیستند اما متاسفانه بیشتر مردم از کفش هاى روتین استفاده مى کنند.

وى با اشاره به کفش هاى ورزشى و یا شبیه اسپرت که راحت ترین کفش هاست، اعلام کرد: کفش هاى چرمى مناسب ترین جنس کفش است، زیرا انتقال هوا بین پوست و خارج از کفش برقرار مى شود. اما کفش هایى که جنس آنها صد درصد پلاستیک است باعث ایجاد عرق در پا شده و با جلوگیرى ازجریان هوا زمینه بروز اختلالات و ناهنجاریهاى پوستى فراهم مى شود.

وى با بیان اینکه نباید کفش را بدون جوراب پوشید، گفت: جوراب ها باید نخى باشد چون که باعث تسریع در انتقال هوا مى شود. همچنین نباید پا به مدت طولانى در کفش قرار گیرد حتى کفش هایى که خیلى راحت هستند.

وى درباره نرمش و جابه جا کردن عضلات براى رفع خستگى پا اظهار داشت: این حرکات باعث جریان خون به نقاط مختلف پا مى شود که مى توان مچ پا را به سمت بالا کشید و نگه داشت. تکرار این حرکات باعث مى شود تا ورمى که در قسمت هاى پا ایجاد شده کمتر شده و سیستم پمپاژ و انتقال خون به سمت قلب جریان پیدا کند. وى در پایان توصیه کرد: مردم بیشتر از آن که به زیبایى کفش توجه کنند باید به راحتى کفش اهمیت دهند.

Exposure model Luminous shoelaces neon 3

     Beautiful colors and a variety of fresh and wholesome youth

     Suitable for celebrations, parties, theme parks, sports and hiking at night

Black shoes with black suits, gray and blue garlic Wear

     Close fit on all kinds of sports shoes, boots and skate shoes

Brown shoes with the clothes they wear khaki Rngmayhhay

     Entirely different lighting models feature bright and flashing modes

     Plastic Ultra Clear, waterproof and washable

The shoes are a dark deep red color, which is almost any color clothing.

     Due to the lack of safe wiring inside the cord

     Being different is not hard ...

     Specifications:

     Dimensions: mm 8/2 × 800

     Material Section: transparent plastic waterproof ABS material

     Power supply: 3-volt watch battery

Internet shopping for "neon shoelaces" and deliver it to your home button


High-heeled shoes

Another very important question in choosing shoes, high-heeled women, but it is being increasingly applied. Flat heel shoes because the heels are in a state of shock when they walk causing heel pain. The heels should be there, but the high heel shoes, in any other way cause hurt and pain are the legs.

Ten times more women than men complain of sore feet because of wearing high heel shoes pointed toe and the toes are pressing.

Wearing high-heeled shoes and is non-standard effects:
Complications such as diversion of the big toe, corns, blisters, bending the fingers, chronic back pain, joint pain, knee, heel and early Khstgyhay, is a direct consequence of these shoes.

With the onset of summer and warmer weather, other types of shoes or sandals, summer shoes on the market are known. These shoes are relatively open and allow air exchange between the outside and inside shoes provide and cause the heat does not create the shoe, but these shoes have their own standards.

The important point is that the legs should move in a steady state. The shoes are open at the back, the movement of energy from a Nyftadn their feet and the shoes are causing undue fatigue.

Some fine Sndlhay wear a thin strap to the rear. Thin section of small diameter pressure foot on a point of focus and it will hurt. Wearing these shoes in the long run will cause inflammation of the Achilles tendon can be a very painful and annoying, but there are people who like to wear sandals we recommend if you are going to implement the procedure longer than 20 minutes, never wear sandals and the shoes use a different standard.

Interesting information about the shoes

Shoe leather shoes is the most suitable material because air between the skin and the outside of the shoe is established. But the shoes are made ​​of one hundred percent of the plastic cause sweating and prevent foot disorders and disorders of the skin is provided Azjryan air.

Physical Medicine and Rehabilitation Specialist Dr. F. Turks in an interview with ISNA, the statement said: comfortable shoes, shoes that has good height and a foot in the shoe is comfortable. Usually not tighten the shoe insole and the pressure is transferred only to a point.

The specialist in physical medicine and rehabilitation stating thought people especially women who know shoes, sandals and slippers most comfortable shoes, good shoes, which include a complete set, possibly recommended that buy shoes in the afternoon hours of the foot the largest volume is reached. Swelling of the leg muscles in the afternoon is at its greatest.

Turks referring to the most comfortable athletic shoes or similar sports Kfshhast, said: Shoe leather shoes is the most suitable material because air between the skin and the outside of the shoe is established. But the shoes are made ​​of one hundred percent of the plastic cause sweating and prevent foot disorders and disorders of the skin is provided Azjryan air.

Do not wear shoes without socks He said: Socks should be cotton because it accelerates the air. The legs should not be too long in shoes or shoes that are very comfortable.

Dr. F. Turks about stretching and moving your muscles fatigue foot remarked led blood flow to different parts of the foot that can take and hold the ankle upwards. Repeat this movement makes vermicomposting system in less developed parts of the foot pump the blood to the heart to flow. It

Finally, he advised: the beauty of the shoes should pay attention to the importance of comfortable shoes.

Plastic shoes hurt the skin

Shoe leather shoes is the most suitable material because air between the skin and the outside of the shoe is established. Shoes made ​​of plastic, but they are one hundred percent caused by sweaty feet in the air Azjryan prevent skin disorders and abnormalities is provided.

A specialist in physical medicine and rehabilitation in an interview with ISNA, the statement said: slipper, shoe that has a good height and a foot in the shoe is comfortable. Usually not pan shoes are rigid and the pressure is transferred only to a point.

His best form of shoe said equal distribution of body weight to the front and rear feet are the best shoes high-heeled shoes, but more weight transfer to the front foot and recommended a long time during the day, do not use.

He like sports shoes or sports shoes are the most comfortable, said: Shoe leather shoes is the most suitable material because air between the skin and the outside of the shoe is established. Shoes made ​​of plastic, but they are one hundred percent caused by sweaty feet in the air Azjryan prevent skin disorders and abnormalities is provided.

Do not wear shoes without socks He said the socks should be cotton, which accelerates the transfer of air. The legs should be long shoes, even running shoes are very comfortable.

His legs stretching and moving your muscles fatigue remarked led blood flow to different parts of the foot that can be painted and kept the ankle upwards. Iterations led to the creation of vermiculite in the lower leg and pumping system and blood flow to the heart. Finally, he advised many people to beautify shoes should pay attention to the importance of comfortable shoes.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.